tisdag 11 januari 2011

Slöjdfrökens hemsida

Här är en länk till mitt försök till en mer seriös hemsida. Den har ännu bara ett mycket litet innehåll men kommer allteftersom att fyllas på.
Jag ville koncentrera mig på innehållet och vill också testa hur mycket man kan göra med de gratisprogram som finns. De digitala medier vi har att tillgå ska ju underlätta vårt jobb. Kunskaperna har jag det är formerna för kommunikation jag vill åt. Mer om detta i nästa blogginlägg. http://slojdfroken.weebly.com/

3 kommentarer:

  1. Hej! Ja, nu har din blogg en helt annan stil, snyggt!
    Kollade din hemsida och den var snygg, tydlig, lagom med text. Jag inser nu att min egen blev lite mörk. Jag försökte klicka på din länk men kom inte vidare. Jag försökte själv länka igår men lyckades inte. Kanske nån som vet?
    Det var kul o ses i gen, och tack igen för texten!

    SvaraRadera
  2. Det funkar för mig när jag klickar på länken! Är det någon annan som har provat? kommentera isåfall om det inte fungerar.

    SvaraRadera
  3. Det var inga problem att klicka fram din hemsida. Den ser fin ut; ljus, ren och tydlig. Däremot kunde jag inte klicka fram din favoritsajt under "inspiration".

    SvaraRadera